Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~hellRaiser | użytkownik

imię i nazwiskoMarek Miś adresKatowice zarejestrowany24.03.2008 @17:02:18 ostatnio na stronie29.11.2011 @22:51:10



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmarekmis.com
digarty23 komentarze98 posty na forum7

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~fone    24.05.2011 @08:07:45
dzieki
_______
http://www.tomaszsoluch.pl - moje portfolio
~paulaneras    01.12.2010 @21:29:01
W imieniu autorki przedsięwzięcia, zapraszam na forum Piekarskiej Grupy Fotograficznej!

http://pgf.phorum.pl/index.php
~paulaneras    30.11.2010 @22:50:43
~Yar    10.03.2010 @15:20:52
Miało być ot tak maźnięte... choć pod koniec ciężko zaprzeczać ;p A na dodatek filmu wciąż nie widziałem ;]
~F2eelancer    03.02.2010 @19:37:49
sIFR odpadał Tekst miał być dostępny, a programista, który to zlecił stwierdził, że sIFR'a nie lubi i używać nie zamierza
_______
http://www.fanda.pl fanda creative web
~uaika    28.12.2009 @07:23:00
no mowa pozdro
~hellRaiser    26.12.2009 @19:38:54
~mount    26.12.2009 @19:37:34
na pewno zgłoszę się po projekt strony dodaję do obserwowanych
~asik909    28.11.2009 @21:44:15
Ciekawa galeria. Poobserwuję
Pozdrawiam!
~frytki    22.11.2009 @22:56:16
Wow! Dzięki, że wypatrzyłeś. Dawno tam nie zaglądałem a nawet mnie nie raczyli poinformować
_______
Nie siła, lecz technika czyni królika płodniejszym od byka.. ;P
~yasbet    21.09.2009 @13:53:23
Dłuższa nie bardzo, bo byłoby za jasno
~Yar    25.11.2008 @16:19:33
Faktycznie proporcja mi się tam trochę sypnęła ;] Dzięki za zwrócenie na to uwagi.. znajomi krytycy to fajna sprawa jak przesadzą zawsze można im nakopać :P
~piotr18wch    24.11.2008 @23:42:53
dzięki za krytyke i watcha
~zenibyfajnie    20.11.2008 @00:29:37
Fulhardkor
_______
Be Creative For Fuck's Sake !
~MindAsylum    06.11.2008 @23:24:31
Dziękować.
_______
Obudziłem się i pamiętałem... Oczy niebieskiego psa...
~Yar    14.10.2008 @11:54:03
Witam kolegę ;]
Masz fajne spojrzenie na świat ( szczególnie ostatnia Ewa z chudym tyłkiem świetnie wyszła ) Fajnie będzie razem popracować...
~eff15    05.10.2008 @19:27:24
ułaa.. z kickflipem może być problem.:D
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt